Tuesday, December 15, 2009

Heyho!

Hey my awesome-readers, maaf ya jarang update, mood gue akhir-akhir ini lagi nggak enak banget. Tapi sebagai calon best selling author, gue harus belajar mengendalikan mood dan tidak akan membiarkan mood mengendalikan gue! Merdeka! :3

Well, nothing special these days. Mood gue lagi berantakan banget, bahkan gitar & lagu & nulis can't make it get better at all. Ngebayangin liburan yang bentar lagi dateng juga rasanya biasa aja, karna pasti sepanjang liburan gue harus menjejali diri gue dengan persiapan UN & SIMAK. It means belajar IPA & IPS dalam waktu 2 minggu. *sigh*

Ah sudah lupakan dulu UN & SIMAK, rasanya makin hari gue makin hopeless karna sampe detik ini gue belom ada persiapan apa-apa. Anyway, di bawah ini ada lagu yang gue harapkan bisa jadi soundtrack gue, namun kenyataan berkata lain -.- tapi ya sudahlah, mari kita nyanyikan bersama-sama...

Looking in your eyes I see a paradise
this world that I found is too good to be true
Standing here beside you, want so much to give you
this love in my heart that I'm feeling for you

Let them said we're crazy, dont care 'bout that!
Put your hand in my hand, Baby, dont ever look back
Let the world around us just fall apart
Baby we can make it if we're heart to heart

And we can build this dream together
standing strong forever
nothing's gonna stop us now
And if this world runs out of lovers
we'll still have each other
nothing's gonna stop us, nothing's gonna stop us now

I'm so glad I found you, I'm not gonna lose you
whatever it takes I will stay here with you
Take it to the good time, see it through the bad time
whatever it takes that's what I'm gonna do

Let them said we're crazy, WHAT DO THEY KNOW?
Put your hand in my hand, Baby, dont ever let go
Let the world around us just fall apart
Baby we can make it if we're heart to heart

All that I need is you
All that I ever need
And all that I want to do
is hold you forever, forever and ever
Nothing's Gonna Stop Us Now, MYMP